f

Ein liten f.
Fjeset vårt.

Tommelen trykkar
på bokstaven som er omgjeven av blått,

fingrar seg inn i flyten,
lar auga lytta
til larmen frå fossen av ord,

høyr,
me snakkar!

What's the biggest threat facing the West?

Clue: it's problably not what you think.



Forrige gang Slow Magic spilte hos oss ble det ustolgt!

Få med deg et uforglemmelig liveshow.



Reduserer matsvinn med ny app

– med appen «too good to go» reduserer baker...



Bittelitt regn får ikkje stå i vegen for eit kveldsbad.



I dag begynner rideleiren!

Gleder oss til å starte opp igjen for alvor!

Dette er fra i fjor.



Gratulerer så mye, Odd.

Vel blåst!

American Horror Story – Welcome to the Scream Room



Kjekt med selskap i Romsviga.



Om jeg må si det med Facebook.

Dag,

Du er en fantastisk person!

Du gjør meg glad!

Glad i deg, Dorte.



Flott om dere også deler bilde på den åpne Underleir-facebooksiden.

Så får de som ikke var med i år,

eller er nysgjerrige på hva vi driver med også se litt!

Ps: Ikke del bilde av ting som ikke har skjedd...



Kos på takterassen med dei frå podlest.



Mykje kjekt å sjå når ein er på tur.

Barn leker!

Far sover!



Så vi ikke skal glemme.

Ikke ring meg.

Dere er verdens beste foreldre.



Mysinghåla! #nistepause #søndagstur #regnvær #sol #regnvær #sol #sommer



Koser oss på ferie i Kroatia



Takk for i går!

For ein fin kveld!

Transporten til morellfestivalen blir 150 kroner per pers.



Ingenting er bedre enn å ha startet dagen med en herlig løpetur,

med trengingsgjengen på undheim rundt frøylandsvatnet 18 kilometer. #langdistanseløber #frøylandsvatnet



For abonnentar:

Den reiseglade tyskaren Timo Peters

let seg gladeleg fange

då kjærasten måtte flytte heim til vesle Stongfjord i Askvoll.

- Eg ville flytte til Alice,

så då bloggar eg om Norge, seier han.



Samfunnets nye velferdsambisjon

burde være å gi de upriviligerte en ukes hvile og ferie hver sommer,

tenker Freddy Fjellheim.

Sannhetens øyeblikk

– midt i ferielykken.



Lyst å hjelpe meg?

Når jeg kommer over 250 følgere på Spotify

får jeg flere muligheter på profilen min der.



Ok, her kommer min utleieannonse.

Nå må dere dele.



Fabelidunderlig ekslusjonelt!

Gullsmed 30 års erfaring,

unikate smykker.



Bidrar helsestasjonene til overbehehanding og sykdomskremmeri? (bet/.abo.)



Føler seg emosjonell.

Man er som man forventes å være,

løpet ligger klart.

Man inngår parforhold,

så får man barn.

Blir parforholdet vanskelig,

kan man repare den med en unge til.

Når denne muligheten ikke lenger foreligger,

gjelder det å bite tennene sammen

– eller kjøpe motorsykkel

– til barnebarn kommer.

Og så er man jo straks pensjonist,

deretter venter døden.



Noen som lider av dette?

14 tegn på at festival-depresjonene har slått inn.



Her er Siljes tips!

Tre tips for å komme deg inn på boligmarkedet.

Tommelen har kjærteikna skjermen
i fire minutt no
og han er like mange minutt nærare døden.

Kommentarer